Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕГР при 140/150 кс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги от какво изработвате тапите за ЕГР ? На доста места прочетох, че трябва да е от стоманена пластина с дебилина 2 мм, а на други че става и с пластина изрязана от кенче за бира и няма ли опасност тази от кенчето да пригори ?
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

    Comment


    • #17
      Дебеличка си я направи, все пак там минават газове с доста висока температура. А от кен за бира изкарва около две седмици ...
      Trans penis mihi est!

      Comment


      • #18
        Значи ще е нужен майстор с шмиргел
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

        Comment


        • #19
          Тапите са налице ама ми се струва, че и по една гарнитурка няма да е излишна, а от какво да е тя ?
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Stoyan Zhelyazkov Покажи съобщение
            Тапите са налице ама ми се струва, че и по една гарнитурка няма да е излишна, а от какво да е тя ?
            Клингерит.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Stoyan Zhelyazkov Покажи съобщение
              Тапите са налице ама ми се струва, че и по една гарнитурка няма да е излишна, а от какво да е тя ?
              Гарнитурки си има на местата, където ще затапваш ... би трябвало поне.
              Trans penis mihi est!

              Comment


              • #22
                Lordliness, благодаря !

                По принцип си има, сега е метал-гарнитура-метал, но тъй като ще има ново парче метал между тях си мислех, че ще е по добре, ако е метал-гарнитура-метал-гарнитура-метал
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                Comment


                • #23
                  Няма нужда! Просто слагаш гарнитурата от страната на ЕГР, а не на блока. Идеята е да не изпуска газовете в коша и като пуснеш парно да смърди вътре на Чавдар!
                  Trans penis mihi est!

                  Comment


                  • #24
                    Така и направих, то се оказа логично ама нали трябваше да се замисля, а не първосигнално да задавам тъпи въпроси
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                    Comment


                    • #25
                      Аз първо да се извиня, че оспамих темата на колегата и изместих нещата от 140 h.p. към 136 , но остана още един въпрос след като я покарах така 10 дни. Разлика има и ми харесва, но какво да правя с вакуyмчето дето влиза в ЕГР към момента си е на мястото ?
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                      Comment

                      Working...
                      X